Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2007

Μας απειλούν γιατί γράψαμε αλήθειες

Αμέσως μετά τη δημοσίευση του άρθρου στον ΠΟΛΙΤΗ περί ύπαρξης Ζωνιανών και στην Αλεξάνδρεια, κάποιοι, μετρημένοι στα δάχτυλα, άρχισαν να απειλούν τη σωματική μου ακεραιότητα. Με ανώνυμα τηλεφωνήματα αλλά και νυχτερινές “επισκέψεις” στα γραφεία της εφημερίδας προσπάθησαν να με τρομοκρατήσουν. Είπαν ότι θα μου κόψουν το ένα μου πόδι, θα μου βγάλουν το μάτι, θα με ξεπαστρέψουν, θα μου βάλουν ναρκωτικά στο μαγαζί!!!
Αλήθεια, όλες αυτές οι απειλές δεν επιβεβαιώνουν την ύπαρξη κλίματος βίας και τρομοκρατίας στην πόλη μας; Δεν επιβεβαιώνουν άραγε ότι ένα είδους Ζωνιανών υπάρχει και εδώ στην Αλεξάνδρεια;
Ποιοί είναι αυτοί οι άνθρωποι που μπορούν να απειλούν επειδή δεν τους άρεσε ένα δημοσίευμα;
Απειλούν οι νοικοκύρηδες; Δέρνουν οι φιλήσυχοι; Εκφοβίζουν οι νόμιμοι; Το 99% των κατοίκων της πόλης και των συνοικισμών αυτής είναι άνθρωποι νοικοκύρηδες, φιλήσυχοι και νόμιμοι.
Ποιοί λοιπόν απειλούν;
Απειλούν οι παράνομοι.
Αυτοί όμως οι λίγοι παράνομοι αν δεν βρουν αντίσταση μπορούν να επιβληθούν στους πολλούς. Αυτή είναι η μεγάλη αλήθεια. Κι αν οι Αρχές αυτής της πόλης δεν εμποδίσουν αυτούς τους λίγους τότε θα επικρατήσει ο νόμος της ζούγκλας. Η ατιμωρησία, η παρακμή.
Αν εγώ ως διευθυντής εφημερίδας υποκύψω σήμερα στις απειλές αυτών των ολίγων, τί θα κάνει αύριο ο απλός πολίτης; Τί θα κάνει το παιδί που υπέστη ξυλοδαρμό;
Εγώ στην πόλη μου θέλω να περπατάω χωρίς να φοβάμαι. Να λέω τη σκέψη μου ελεύθερα. Και το ίδιο να μπορούν να κάνουν όλοι οι πολίτες.
Γι’αυτούς τους λόγους δεν υποκύπτω στις απειλές. Και ζητώ όλοι μαζί να ορθώσουμε ένα παράδειγμα σ’αυτή την πόλη. Το παράδειγμα της Νομιμότητας και της Προστασίας της Ελευθερίας.
Αυτό είναι το παράδειγμα που πρέπει να δώσουμε και όχι αυτό του κ. Μπουκλά που ως δημοτικός σύμβουλος από την περιοχή του Αγίου Γεωργίου, ήρθε στα γραφεία του ΠΟΛΙΤΗ και απαίτησε από εμένα να ζητήσω συγγνώμη για όσα έγραψα. Απο ποιούς να ζητήσω συγγνώμη κ. Μπουκλά; Από αυτούς που παρανομούν; Από αυτούς που απειλούν τη ζωή μου;
Συγγνώμη πρέπει να ζητήσουν όλοι οι πολιτικοί και οι δήμαρχοι που τόσα χρόνια δεν έκαναν τίποτα για τον τόπο μας και θυμούνται τους κατοίκους της πόλης και των συνοικισμών μόνο στις παραμονές των εκλογών.
Εγώ θα συνεχίσω να λέω τις αλήθειες, οι οποίες όπως φαίνεται εκφράζουν όλους τους φιλήσυχους αλεξανδρινούς πολίτες είτε κατοικούν στο κέντρο της πόλης, είτε στο συνοικισμό των Αμπελοτόπων, του Αγίου Γεωργίου ή της Καψόχωρας, και οι οποίοι αγωνιούν για τη ζωή τους και το μέλλον των παιδιών τους.
Αν αυτό ενοχλεί κάποιους λίγους που παρανομούν και θέλουν με απειλές να φιμώσουν την τοπική κοινωνία, θέλω να πιστεύω ότι θα βρούν εμπόδιο τη συντεταγμένη πολιτεία.


ΝΙΚΟΣ ΣΟΥΡΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ
Δ/ΝΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «Ο ΠΟΛΙΤΗΣ»

Δεν υπάρχουν σχόλια: